راهنمای جامع طراحی دکوراسیون داخلی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
راهنمای جامع طراحی دکوراسیون داخلی
سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 10:29 | بازدید : 33 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون

انتخاب شرکت مناسب طراحی دکوراسیون

در وهله اول هنگامی که نام طراحی دکوراسیون داخلی به گوش افراد می رسد، شاید با خود فکر کنند که این کار اصلا سخت نیست و هرکسی می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. اما اصلا اینطور نیست! طراحی دکوراسیون داخلی نیازمند دانش و تخصص کافی در همین حوزه است تا بتوان طراحی یک بنا را به بهترین حالت ممکن انجام داد. با پیشرفت جوامع بشری، تخصصی بودن طراحی دکوراسیون بیشتر نمود پیدا کرد و مجموعه هایی برای انجام این فعالیت در شهر ها و کشور های مختلف به وجود آمد تا نیاز مردم را رفع کند. طراحی دکوراسیون داخلی یک هنر و دانش به حساب می آید که افرادی در این زمینه تحصیل می کنند و دانش و تجربه لازم درمورد سبک ها، نحوه طراحی بنا و آشنایی با برخی المان ها را بدست می آورند. حالا که تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی دکوراسیون داخلی زیاد شده است مهم ترین دغدغه مردم، پیدا کردن یک شرکت مسئولیت پذیر و حرفه ای در این زمینه است که در ادامه به توضیح برخی ویژگی های مثبت در شرکت های طراحی داخلی می پردازیم تا انتخاب برای شما ساده تر گردد.

  • شرکت و طراح باید با توجه به نیاز ها و سلیقه شما کار طراحی دکوراسیون داخلی را انجام دهد، ایرادات و نقاط قوت خانه شما را در زمینه طراحی بیان کند تا با چشم باز مراحل طراحی را انجام دهید.
  • شرکت طراحی داخلی باید میزان بودجه مشتری را در نظر بگیرد و باشفافیت هزینه ها و مسائل مالی را به مشتری ارائه دهد تا در انتهای کار مشکلات یا ضرر و زیان مالی پیش نیاید.
  • طراح دکوراسیون باید نقشه اولیه بنا را مورد بررسی قرار دهد و نقشه و پلان جدید برای نما تعریف کند و در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری نسبت به کاری که قرار است انجام شود آکاهی داشته باشد.
  • شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی باید همیشه در حال مطالعه و آشنایی با طراحی های به روز باشند تا از این طریق بتوانند نیاز های مخاطب را پوشش دهند.
  • شرکت طراحی دکوراسیون داخلی باید به خوبی فضای مورد نظر برای طراحی را بررسی کند و توضیحات لازم برای بهتر پیش رفتن کار یا امکان پذیر بودن خواسته های مشتری را به مشتری خود توضیح دهد.
  • شرکت طراحی دکوراسیوون داخلی خوب باید متشکل از تیم حرفه ای، متخصص و با تجربه باشد و بر روند کار به صورت مرحله به مرحله نظارت داشته باشد.
  • شفافیت، صداقت، مسئولیت پذیری، وقت شناسی و تخصص باید مهمترین و بارزترین صفات یک شرکت و مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی باشد.
  • شرکت طراحی داخلی باید دارای رزومه قوی و نمونه کار های خوب در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی باشد و آن را در اختیار مشتری قرار دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

تهران، به عنوان یک کلان شهر، دارای تعداد زیادی ساختمان و بنا است. با توجه به این موضوع، قطعا افراد زیادی هستند که نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود دارند. شرکت های زیادی در شهر تهران تاسیس شده اند، که خدمات طراحی داخلی یا دیگر خدمات ساختمانی را انجام می دهند. تعدد شرکت های ساختمانی، انتخاب یا پیداکردن یک شرکت خوب را به نوعی دغدغه برای افراد نیازمند خدمات ساختمانی در شهر تهران تبدیل کرده است. با توجه به توضیحاتی که در این مقاله آمده است شما می توانید دست به انتخاب شرکت طراحی دکوراسیون داخلی خوب در شهر تهران بپردازید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه یا مغازه

همه فروشگاه ها و مغازه ها با هدف فروش محصولات و خدمات خود به مردم شکل گرفته اند و برای همین هر کاری که انجام می دهند در راستای فروش بهتر و کسب درآمد بالاتر است. یکی از کارهایی که به جذب مشتری در فروشگاه ها و مغازه ها کمک می کند، طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه است. عوامل زیادی در رابطه با طراحی داخلی مغازه و فروشگاه وجود دارد که با رعایت آن ها می توان مشتری بیشتری پیدا کرد.  اولین قسمتی که هر مشتری با آن مواجه می شود، ویترین مغازه، فروشگاه و در ورودی است، بنابراین سعی کنید این قسمت را به صورتی طراحی کنید که زیبایی بی نظیری داشته باشد و توجه مخاطب را جلب کند. نورپردازی فروشگاه ها و مغازه ها باید خوب باشد تا مشتری بتواند محصولات شما را به خوبی ببیند و دست به انتخاب بزند. خلاقیت و جلب توجه مشتری با استفاده از متریال خوب می تواند مشتری را به خود جذب کند. برای مشتری و مجموعه خود یک برندینگ بصری ایجاد کنید تا نام برند شما را د ذهن مخاطبانتان جای بگیرد. در طراحی داخلی از رنگ هایی استفاده کنید که هارمونی داشته باشد و زننده نباشد. مسیر رفت و آمد مشتری را طوری طراحی کنید که فرد دچار سردرگمی نشود و به راحتی بتواند در مقابل کالای مورد نظر خود بایستد و یکی از آن ها را انتخاب کند. رعایت همه این موارد با طراحی دکوراسیون داخلی فوق العاده می تواند تعداد مشتری های شما را افزایش دهد.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون داخلی تنها مختص خانه و محل سکونت شما نیست، هر جایی که محلی از رفت و آمد افراد در آن وجود داشته باشد را می توان طراحی کرد. پس بعد از خانه که محل سکونت شماست ، طراحی داخلی محل کار می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی محل کار بر اساس قواعد خاصی است که علاوه بر زیبایی، کاربری مناسبی نیز داشته باشد. طراحی دکوراسیون محل کار باید به صورتی باشد که علاوه بر تغییر های مثبت در ظاهر آن، حالت رسمی و اداری خود را حفظ کند و بیشترین میزان کارایی را داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی محل کار باید سبب افزایش راندمان کار شود و مانعی برای پیشبرد کارها ایجاد نکند. در طراحی داخلی اداری به نیاز کارمندان، اندازه فضا و کاربری محیط توجه کنید. طراحی داخلی نباید مزاحمتی برای کارکنان و کارهای آن ها ایجاد کند. نکات زیادی برای طراحی محل کار یا طراحی اداری وجود دارد که این کار را برای انجام صفر تا صد نیازمند یک طراح متخصص می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی تراس، بالکن، حیاط، روف گاردن

یکی از قسمت هایی که در زیباسازی ساختمان تاثیر دارد و در حال حاضر بسیار مورد توجه ساختمان ساز ها و آپارتمان نشین ها قرار گرفته است، طراحی و اجرای روف گاردن در بنا است. همانطور که از نام روف گاردن مشخص است به فضای سبزی که بر روی پشت بام ایجاد می شود، روف گاردن می گویند. اما باید بدانید که تنها با استفاده از چند گلدان و درخت نمی توان روف گاردن را طراحی کرد. همانقدر که کار پیاده سازی و اجرای روف گاردن نیازمند تخصص مهندسان باتجربه و حرفه ای است، طراحی دکوراسیون داخلی روف گاردن نیز نیازمند یک طراحی اصولی و تخصصی است که علاوه بر زیبایی و چشم نوازی بتوان با اصولی ترین و درست ترین روش ها و همینطور انتخاب ها، دست به طراحی داخلی فضای روف گاردن زد. حیاط، تراس و بالکن نیز قسمت هایی از خانه هستند که می توان به نوعی فضای سبز را در آن ها پیاده کرد. در ادامه به بررسی برخی از المان های طراحی دکوراسیون روف گاردن، تراس، بالکن و حیاط می پردازیم.

انتخاب گل و گیاه

مهمترین نکته در انتخاب گیاه برای فضای تراس یا روف گاردن، انتخاب گیاهان مقاوم است، استفاده از گیاهان آپارتمانی در این فضا ها مناسب نیست چرا که برخی از این گیاهان پس از قرارگرفتن در فضای باز با توجه به اینکه در معرض باد، باران و نور مستقیم خورشید هستند از بین می روند و خراب می شوند. گیاه باید با شرایط آب و هوای منطقه و جغرافیایی که در آن قرار دارد، همخوانی داشته باشد. انتخاب درخت نیز برای روف گاردن با محدودیت هایی مثل وزن، حجم و اندازه مواجه است. پس عوامل زیادی وجود دارد که تهیه گل و گیاه برای تراس، حیاط و روف گاردن را با محددیت مواجه می کند.

آلاچیق و پرگولا

آلاچیق و پرگولا برای حیاط و روف گاردن هایی مناسب است که متراژ زیادی دارند و پتانسیل اجرای آلاچیق در آن ها وجود دارد. آلاچیق ها انواع مختلفی در جنس و طرح دارند و هر کسی می تواند براساس سلیقه و سبکی که دوست دارد یک نوع از آلاچیق را انتخاب و در حیاط یا روف گاردن خود پیاده کند. آلاچیق ها فضایی سر پوشیده هستند که معمولا در آن ها فضایی برای نشستن تعبیه می شود و می تواند اوقات خوبی برای شما در خانه یا محل کار فراهم کند.

نورپردازی

برای اجرای نورپردازی در حیاط، تراس، بالکن و حیاط اول از همه باید به فضا و پتانسیل محیط برای اجرای انواع نورپردازی توجه کرد. نورپردازی جلوه و زیبایی فوق العاده ای به محیط شما خصوصا در هنگام شب می دهد. سعی کنید با تکنیک های نورپردازی قسمت های خاص محیط را برجسته تر کنید.

آبنما

ترکیب گیاهان با آب زلال در فضای بالکن، حیاط و روف گاردن ضربه نهایی در زیبایی و سرزندگی طراحی این محیط ها است. برای طراحی آبنما به یک سری تاسیسات نیاز است تا بتوان آن را در حیاط یا روف گاردن اجرا کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی، به محل قرارگیری هر یک از المان های زیباسازی و کاربردی توجه می شود تا سبب مختل شدن کارآیی و زیبایی دیگر قسمت ها نشود و در عین حال خود نیز بیشترین تاثیر مثبت را در دکوراسیون بگذارد.

اکسسوری

علاوه بر همه فاکتور های بالا شما می توانید با استفاده از وسایل مختلف و اکسسوری های زیبا فضای حیاط، تراس یا روف گاردن را زیباتر کنید. چمن مصنوعی، انواع صندلی، تاب، نیمکت، میز، وسایل دکوری و صد ها وسیله دیگر در طراحی دکوراسیون داخلی حیاط، تراس و روف گاردن تاثیر مثبت دارند.

راهنمای جامع طراحی دکوراسیون داخلی




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 712
:: بازدید سال : 726
:: بازدید کلی : 2643